Event

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

29|11|2018 CustomerFirst event ,locatie van der Valk/Utrecht

Goede digitale service bieden zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen, hoe doe je dat?

Digitalisering verandert het karakter van customer service ingrijpend. Klantcontact vindt steeds vaker online plaats: in een selfserviceomgeving of klantcommunity, in een app op je mobiele telefoon, middels webcare of via social messaging door gesprekken binnen Facebook Messenger of WhatsApp

Als klant zijn we voor, tijdens en na de aankoop van product of dienst, gewend geraakt aan de vanzelfsprekendheid van 24/7 digital customer service. Ook via social media. Voor veel organisaties is dat een grote uitdaging. Ook de overheid moet alle burgers en ondernemers per 1 januari volgend jaar de mogelijkheid bieden voor digitale dienstverlening. Waar staan bedrijven, organisaties en de overheid met digitale dienstverlening en social service op de drempel van 2018?

Voor meer informatie en registratie

 

 

Geen registratie nodig.
Event categorie: AFSMI/CFSMI, Home