AFSMI is een non-profit organisatie (vereniging) met als doel, bij te dragen aan een duurzame economische groei van de Services Industry.
Home

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

Events

Nieuws

05|10|2017 World’s 3 MOST Customer-Centric Companies: How do they do ,by Vivek Jaiswal

Here are our top three picks for the most customer centric companies and some lessons on how they...


Lees Meer

29|09|2017 6 Things All Customer Centric Leaders Do,by Ian Golding

1.Talking to customers should be the highlight of any leader’s week – the ability to listen and...


Lees Meer

19|09|2017 Promises, promises… by René Degen,Comparable

Een prikkelend artikel over de waarde van het klanttevredenheidsonderzoek....


Lees Meer

Klik hier voor meer events in onze agenda.