AFSMI is een non-profit organisatie (vereniging) met als doel, bij te dragen aan een duurzame economische groei van de Services Industry.
Home

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

Events

  • 22|09|2020 CustomerFirst Congres ,Kameryck-regio Utrecht

    Let's Connect

    Verbinding is overal. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van een brug slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld.

     

     


  • 08|10|2020 Jaarcongres SMART Service & Maintenance,Utrecht

    Efficiency, optimalisatie en nieuwe verdienmodellen door digitale transformatie van uw service- en onderhoudsorganisatie


Nieuws

05|05|2020 CX ROI: How to Justify Improving the Customer Service Experience

To gain funding to improve the service experience, CX pros must support the KPIs of the customer...


Lees Meer

03|05|2020 Data Is The New Oil: How Shell Has Become A Data-Driven And AI-Enabled Business

Most organizations realize data should be central to decision-making; however, leaping from knowing...


Lees Meer

07|04|2020 5 Actions to Manage Outsourced Service Impacts Due to Coronavirus and COVID-19

Gartner: how to mitigate the impact of this Corana pandemic in your major outsourcing deals. In...


Lees Meer

Klik hier voor meer events in onze agenda.