AFSMI-NL

Een paar redenen om lid te worden van AFSMI

  • Ten eerste, It is a big plus!
  • Toegang tot een globaal netwerk
  • Samenwerkings kansen
  • Up to date kennis
  • Workshops & Training
  • Events & roundtables

Lid worden?

AFSMI-NL Nieuws

31|01|2025 Sustainability Driving Profitable Growth in Services

The Challenge: Cyclical Revenue Streams in Equipment Manufacturingmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

03|01|2025 Transforming Service into Experience: The Power of Personal Connection

Best practices example from Capital One that highlights how a business can transform a simple service interaction into an unforgettable experiencmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

31|12|2024 Gartner: Zes I&O-trends die bedrijven in 2025 transformeren

Deze trends bieden I&O-leiders de kans om toekomstige vaardighedenbehoeften te identificeren en inzichten te verkrijgen die hen helpen bij implementatievereisten,meer...

Categorie: Home, AFSMI-NL

02|12|2024 Empowering Customers Through Self-Service by App's,AI powered support and more

The key lies in designing tools that provide solutions, keep customers informed, and enable Fieldservice organizations to run more efficiently, with practical applications we’re seeing across the fieldmeer...

Categorie: Home, AFSMI-NL